Van Dijk

Voor zo’n 550.000 leerlingen start het schooljaar met de ontvangst van – en eindigt het met het inleveren van hun boekenpakket via VanDijk. Elk pakket is uniek. Bovendien heeft VanDijk bijna individueel per school unieke afspraken staan. Over verspreiding, over dag van verzending of over inleveren op school of zelf terugsturen. Een enorm logistiek proces, waar VanDijk met alle jaren ervaring haar spreekwoordelijke hand niet meer voor om draait. 

VanDijk Bestelfilm 2019:

Case:

Klant vraag:

Dit logistieke proces verloopt mede soepel door een goed in elkaar stekende bestel- en inlevercampagne. De afgelopen drie jaren en ook dit jaar mochten wij meedenken over de inhoud, het ontwerp en de uitvoering hiervan. 

Idee HFCM:

Aanvullend op de middelen die wij al in eerdere jaren hebben gemaakt, hebben we voorgesteld iets te ontwikkelen om ook de verkoop van schoolspullen – tassen, schriften, pennen etc – te bevorderen: een digitale reclamefolder. Hoe makkelijk is het immers voor leerlingen en hun ouders om alles bij one-stop-online-shop te bestellen? De door ons ontwikkelde digitale reclamefolder maakt dit mede mogelijk.  

Middelen:

HFCM heeft VanDijk aldus geholpen met diverse middelen. Naast de nieuwe, digitale reclamefolder, ontwikkelen we jaarlijks een aantal promotievideo’s en explanimations, zorgen we voor passende fotografie en hebben we diverse posters, flyers en brieven ontworpen.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Welkom terug.

Deze login is speciaal voor het personeel van HFCM ontwikkeld.

Mijn HFCM

Login op je account