Volg ons:

Noordhoff Uitgevers

Noordhoff Uitgevers ontwikkelt jaarlijks voor haar oneindig lijkende aanbod leermethoden, nieuwe middelen. Deels omdat de methode nieuw is of een update krijgt, deels omdat de technologie voortschrijdt en zij als grootste leverancier voor het onderwijs vooruitstrevend willen blijven. 

Case:

Klant vraag:

Hoe leuk is het om mee te mogen denken en ontwikkelen met zo’n grote naam in uitgeversland? Wat is een geschikt middel om methoden te promoten? Hoe ziet dat er dan uit en waar ga je het wegzetten? In samenwerking met de klant is een strategie ontwikkeld waarmee binnen een half jaar tijd een groot aantal nieuwe methoden onder de aandacht kunnen worden gebracht. Precies op het moment dat docenten ook daadwerkelijk zoeken naar nieuwe middelen. 

Idee HFCM:

Het afgelopen jaar hebben we voor Noordhoff een grote hoeveelheid productvideo’s geproduceerd, om de diverse leermethoden te promoten bij docenten. Niet zomaar weer een filmpje, maar we kozen voor een efficiënte methode. Met behulp van 3D animaties brachten we schoolboeken tot leven, maakten ze bladerbaar en zorgden ervoor dat ook de online ondersteuning helder in beeld werd gebracht.

Middelen:

Een aantal van deze promotiefilms gingen al op de Onderwijsbeurs in première. Aansluitend zijn de productvideo’s per lesmethode via social media verder gepromoot. Van elke – ca. 2 minuten durende – video, maakten we een korte, krachtige 30 seconden versie. Het is een zogenoemd ‘ongoing’ proces: er zijn momenteel nog 10 video’s in de maak. 

Bekijk de video’s hiernaast of via:

https://vimeo.com/hfcm

  • Stepping Stones Junior
  • Stepping Stones Onderbouw
  • Stepping Stones Tweede fase
  • Nieuw Nederlands Onderbouw
  • Nieuw Nederlands Tweede fase
  • Trabi Tour Onderbouw
  • Trabi Tour Tweede fase
  • Getal & Ruimte Junior
  • Grandes Lignes
  • Neue Kontakte

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Welkom terug.

Deze login is speciaal voor het personeel van HFCM ontwikkeld.

Mijn HFCM

Login op je account