Drentse Onderneming van het Jaar

In 2016 is Stichting Drentse Onderneming van het Jaar gestart met een nieuwe opzet van de verkiezing. Het is een evenement waar veel over gesproken wordt in het Drentse ondernemingsnetwerk. De afgelopen edities hebben laten zien dat Drenthe veel mooie en verrassende ondernemingen kent. Organisaties die vanuit een duidelijke strategische visie, op een creatieve en innovatieve wijze, een maatschappelijk en duurzaam verantwoord beleid voeren en daarmee ook financieel succesvol zijn. 

Case:

Klantvraag:

De vraag van de stichting was duidelijk; ze waren op zoek naar een nieuwe communicatiepartner met frisse ideeën over het verder uitbouwen van het potentieel van de verkiezing.  

Ons idee:

Waarde creëren op basis van een lange termijnvisie, werken vanuit een herkenbaar profiel, het bestaande ondernemingsnetwerk uitbouwen en het verbinden van alle ondernemingen in een groter geheel: een online, lerend platform.  

Middelen:

Het ontwikkelen van een content plan voor mini-campagnes met de nadruk op het neerzetten van de verkiezing als ‘Het Netwerkevenement’ van het jaar en het totale traject eromheen als het platform om bij te horen als Drents Ondernemer. Daarnaast zijn wij aan de slag gegaan met het ontwerpen van een eenduidige, herkenbare vormgeving in zowel het logo, als de aankleding van de social posts, advertenties, cheques, juryrapporten en ander drukwerk. 

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Welkom terug.

Deze login is speciaal voor het personeel van HFCM ontwikkeld.

Mijn HFCM

Login op je account