Communicatie verandert

We communiceren steeds meer, maar ook anders. Feiten en achtergronden lijken minder zwaar te wegen in de vorming van een mening. Het gaat steeds meer over gevoel en emotie rondom een onderwerp of een organisatie. Het speelveld is daardoor voorgoed veranderd, iets om rekening mee te houden bij communicatieactiviteiten. 

Online- en offline communicatiemiddelen

Door de toename van informatie en communicatieboodschappen wordt het steeds belangrijker om op te vallen en aan te sluiten, om gezien en gelezen te worden. De mogelijkheden zijn legio, zowel offline als online. Met het toenemen van de mogelijkheden ontstaan ook andere wensen. De samenstelling van de middelenmix verandert. Er zijn meer kanalen en er wordt vaker gekozen voor korte, kleine, visueel aansprekende communicatieboodschappen. HFCM gaat mee met de ontwikkelingen, maar houdt bewust het aanbod breed. Daardoor kunnen we vrijwel alles maken, zowel online als offline.

Dit doen we:

  • Communicatieadvies en communicatieplannen
  • Ontwikkelen creatieve concepten en ideeën
  • Workshops en trainingen
  • Tekstschrijven en teksten redigeren
  • Vormgeven en DTP
  • Ontwikkelen websites
  • Fotografie en film in eigen studio en op locatie
  • Inzet van social media en productie social video
  • Infographics
  • 2D en 3D illustratie
  • 2D en 3D animatie
  • HMTL5 content
  • Digitale magazines 
  • E-mailcampagnes
  • Digitaal drukwerk
  • Direct mail campagnes (bedenken, produceren, verzenden)
  • Opslag mailmaterialen, premiums en gadgets