Aandacht pakken en vasthouden met een Online Magazine

Hoe zorg je ervoor dat grote hoeveelheden organisatorische informatie als jaarcijfers, nieuwsbrieven of handboeken gelezen worden? Door te kiezen voor een publicatie in de vorm van een online magazine bijvoorbeeld!

Een online magazine is op elk soort apparaat en op ieder moment te bekijken: lekker op de bank op de iPad, op een laptop aan de keukentafel of op de mobiele telefoon in het openbaar vervoer onderweg naar huis. Jouw doelgroep kiest dus zelf haar moment dat het uitkomt om de informatie te bekijken.

Doordat de pagina’s responsive zijn opgezet, blijft de informatie mooi overeind. Maar nog belangrijker dan de informatie zelf is het gevoel dat bij de lezer achter blijft. Dit begint met een doorgevoerde huisstijl. Daarnaast zorgen de keuze voor grote afbeeldingen, video’s en speelse interactieve elementen ervoor dat zintuigen geprikkeld en emoties gestuurd worden.

Wanneer je een grote hoeveelheid informatie wilt delen is het altijd een uitdaging om de aandacht van je doelgroep vast te houden. Of het nu gaat om brochures, huisstijlhandboeken, nieuwsbrieven of de jaarcijfers. Door te kiezen voor een publicatie in de vorm van een online magazine is het mogelijk de aandacht langer vast te houden.

In opdracht van Elyse Klinieken Voor Nierzorg ontwikkelden we recentelijk naast het fysieke jaarverslag, tevens een digitaal jaarverslag in de vorm van een online magazine. Met het digitale magazine laat Elyse Klinieken zien dat een jaarverslag in deze vorm zich uitstekend leent om de aandacht te pakken én vast te houden.

Klik hier om het online Jaarverslag 2016 van Elyse te openen.

Wil jij ook een online magazine laten maken van jullie jaarverslag, nieuwsbrief, brochure of handboek? Neem vrijblijvend contact met ons op voor een offerte.
Terug
Media
  • Facebook.jpg