Campagne Lentekriebels

Voor 6 merken rolde VGZ een bescheiden hooikoorts-campagne uit met informatie en tips over de maanden waarin hooikoorts speelt. Hierbij werd ook een professional (allergoloog) ingezet die meer vertelde over hooikoorts en de volgende middelen: 
  • Infographic Pollenkalender en tissuebox 
  • Blog/nieuwsbericht hooikoorts (i.s.m. allergoloog), homepageverwijzing, nieuwsbrief, social media, inclusief promoted posts

Doel/uitstraling
Verzekerden bevestigen in hun keuze voor het betreffende merk. Het is een inhoudelijke campagne over hooikoorts maar moet ook een  vrolijke lentekriebels-uitstraling hebben.

Doelgroep
Bestaande verzekerden van de merken:
  • VGZ + VGZ minima, IZA, IZZ, UMC-Z en Bewuzt

Boodschap
Heb je last van hooikoorts? Bekijk in welke maanden dit speelt via onze pollenkalender. En heb je tips voor anderen? Deel jouw tips op Facebook.  
HFCM ontwikkelde de vormgeving van onderstaande middelen:
  • Infographic/pollenkalender (alle merken)
  • Giveaway - Tissueboxen voor werkgevers en hierbij een verwijzing naar tips op Facebook.

Resultaat
Heldere communicatie in woord en beeld met een frisse lentelook voor alle labels; de klant was er blij mee.



Terug